1. července 2014

Hello July

1. červenec je tu, ale kde je to léto??? To by zajímalo asi většinu z nás, nemám pravdu? To počasí si z nás jistě dělá srandu. Vypadá to spíš na aprílové počasí a ne na letní :D 

Většině z Vás jistě začali prázdniny, tak snad se nějak vyčasí, aby jste si je pořádně užili. Pro ty, kteří pracují (jako například já) někdy to bezslunečné počasí vyhovuje. Aspoň si pak nemusí říkat, že je venku hezky a zrovna on musí trčet v práci :o)) 

Mně dovolená čeká až začátkem září, teda aspoň v to doufám, protože kamarádka zas vymýšlí, že bychom mohly jet až v říjnu, ale tak dlouho se mi čekat teda vážně nechce :D 

A jaké jsou vaše plány na prázdniny??? Plánujete nebo to spíš necháváte na náhodě?




2 komentáře:

  1. Ale víš, jak ti pak budou ostatní závidět, když pojedeš na dovolenou v době, kdy jí bude mít většina lidí za sebou? :) My vybíráme s přítelem dovolenou, asi to letos vyhraje Egypt:)
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do Egypta mě nic netáhne, takže tam nejspíš nikdy nepodívám a ani mě to nemrzí :D Já musím někam, kde je hezky městečko, promenády, atd. :o)))

      Vymazat