6. ledna 2015

Narozeninové parfémy

Dnešní článek hodlám věnovat svým třem, novým přírůstkům k dosavadní sbírce parfémů :))

Všechny tři jsem dostala ke svým 23. narozeninám, které jsem oslavila už 17.12., ale až teď jsem se dokopala k tomu, abych udělala fotky a vytvořila tak tento článek. Hold, předvánoční čas u mě nikdy nebývá v klidu :D

K dané značce parfému jsem si dovolila najít i pár zajímavých informací :)

Parfém Chloé, jistě většina z vás ví, jak úžasně voní, aspoň tedy pro mě. Když se mě taťka zeptal, co si přeji k narozeninám, jednoznačně jsem řekla tento parfém, a tak jsem tak i trochu doufala, že ho vážně dostanu :) 

Chloé je francouzský módní dům založený návrhářkou Gaby Aghion v roce 1952.
Jedním z kreativních ředitelů Chloé byl extravagantní módní mág Karl Lagerfeld, kterého po 31 letech vystřídala Stella McCartney.

Parfémy Chloé se drží romantické linice značky, vyjadřují tvořivost a jedinečnost ženy, smysl pro módu a styl. Kromě miliónů žen na celém světě si je zamilovaly také Grace Kelly, Jackie Kennedy, Natalie Portman nebo Kirsten Dunst.

Zbožňuji ji ♥

Společnost Guess byla založená v roce 1981 v Kalifornii. Založili ji bratři Maurice a Paul Mariano, pocházející z jižní Francie. Při vzniku značky se nechali inspirovat svým prostředím a pokusili se zkombinovat francouzskou kulturu se zdejším americkým stylem.

Dostala jsem ji od své nejlepší kamarádky. Všimla si, že si k ní chodím čuchat :D Voní hezky, ale růžová je přeci jen o trošku lepší, tahle je na mě taková sladší :)


Katy Perry je americká herečka, textařka a hudebnice, která se narodila v Kalifornii. Je známá nekonvenčním stylem oblékání, který často kombinuje barvy a starobylé oblečení. Od roku 2010 se Katy Perry rozhodla proniknout do světa vůní uvedením svého prvního parfému Katy Perry Purr. Ten je stejně jako Katy provokativní.




Všechny parfémy voní opravdu hezky a jsem ráda, že jsem je dostala, i když mi tu chybí můj miláček NR.1 a to jest Coco Chanel - Mademoiselle, na které dělám oči snad už 5 let  a stále doufám, že ji jednou budu moci vlastnit :D

1 komentář:

  1. Chloé je určitě nejvoňavější :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat