20. ledna 2015

New in: Necklaces

Ahojky :)

je tu další článek a tentokrát na téma New in. Není to zrovna obsáhlý článek, ale pochlubím se Vám, co jsem si koupila i nekoupila. 

Na eBay mě už několikrát zaujal náhrdelník s kamínky, i když bych spíš mohla říct velkými kameny :D No avšak jsem si ho neobjednala, ale když ho tam zahlídla moje teta, taková módní ikona a můj vzor, neváhala a hned ho objednala, rovnou 2x. Ani ne za tři týdny byly doma a já ho dostala za protislužbu, celkem výhoda :) Je krásný a velký a dokonce jsem ho už stihl i provětrat :))

A druhý, barevnější náhrdelník jsem si koupila u nás v Kiku za 79,- Kč myslím. Někdy ani nepřemýšlím, zda se mi daná věc bude k něčemu hodit. Když se ale jedná o náhrdelníky, většinou beru všechno, co se mi dostane pod ruky, však už to taky nemám kam dávat :)))








Žádné komentáře:

Okomentovat